nazovi
144

povratak na naslovnicu

Kako radi operativno komunikacijski nadzorni centar?

Radi se o inovativno razvojnom projektu sustava kakav koriste sve moderne hitne službe u svijetu.

  • Ima zaposlene agente/ operatere tijekom 24 sata sa po više agenata u smjeni, a moguće je zaposliti preko 200 agenata
  • Agenti imaju na raspolaganju radno mjesto opremljeno s 4 monitora i velikim nadzornim zidnim displayom. Na istima se prikaže svaki poziv upućen od korisnika, sa svim podacima odakle poziv dolazi, kakve je vrste te ponudom postupaka u datoj situaciji.
  • Svi razgovori između korisnika i agenta se snimaju na posebnim uređajima, što korisnici prihvaćaju, a služe za eventualen rekonstrukcije događanja i brzine postupanja u određenim situacijama.
Kako radi

U slučaju potrebe pritisnete SOS tipku (to je uglavnom crvena tipka na uređaju). Nakon toga dolazi poziv u OKC. Agent se javlja i pozdravlja Vas Vašim imenom, agent zna tko ste i vidi odakle zovete. Spojimo Vas s osobama i službama...